Zamknij

Kierowca - Magazynier

Nr oferty: StPr/24/1052Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Karola Kornasa 5, 40-667 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Zakres obowiązków: - Praca na magazynie w hurtowni kabli i osprzętu kablowego. Prowadzenie pojazdów kat B+C - Miejsce pracy: siedziba firmy oraz teren woj. śląskiego, woj. dolnośląskiego i woj. małopolskiego. - Godziny pracy: 7:30-15:30.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 22.04.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 600 PLN
System wynagradzania: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • zasadnicze zawodowe
    Uprawnienia:
    • Prawo jazdy kat. B+C
      Wymagania pożądane
      Wykształcenie:
      • średnie ogólnokształcące
      • średnie zawodowe, inne
        Pozostałe wymagania
        Inne wymagania: Wymagania: wykształcenie min. zawodowe, mile widziane wykształcenie średnie (kierunek dowolny). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na stanowisku kierowcy kat. B+C. Wymagane umiejętności: prowadzenie pojazdów kat. B+C, bezkolizyjne prowadzenie pojazdów.
        Dane pracodawcy:
        Pracodawca: WIMEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
        Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
        Adres: 40-667 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
        Osoba do kontaktu: Alicja Świąć
        Numer telefonu: 606-760-250
        E-mail: [email protected]
        Język aplikacji: polski
        Wymagane dokumenty: CV - Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 606-760-250) w godzinach: 15:00-18:00 lub e-mail: [email protected]
        Sposób kontaktu
        przekazania dokumentów:
        Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 606-760-250) lub e-mail: [email protected], Godziny : 15
        Dyrektor MP85 w Katowicach poszukuje: 1. nauczyciela do prowadzenia zajęć rewalidacyjnych z dzieckiem posiadającym orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego ze względu na: spektrum autyzmu, w tym zespół Aspergera. 2. inne zadania: prowadzenie dziennika rewalidacji dla wychowanka, porady i konsultacje dla Rodziców, udział w zespole specjalistów. Praca: 1 godzina tygodniowo (60 minut) w godzinach: 8:00-13:00 do ustalenia z pracodawcą.
        StPr/24/1135
        data rozpoczęcia pracy od 01.06.2024
        wynagrodzenie od od 253 do 296 PLN

        wykonywanie czynności pomocniczych w sklepie, takich jak uzupełnianie towarów na półkach czy organizacja przestrzeni sklepowej, zapewnianie obsługi klienta poprzez pomoc w znalezieniu produktów i udzielanie informacji o asortymencie, utrzymywanie czystości i porządku w przestrzeni sklepowej (elastyczny grafik - możliwość pojedynczych zleceń)
        311224
        data rozpoczęcia pracy od
        wynagrodzenie od od 28

        - Dodatkowe szczegóły znajdują się na stronie internetowej: www.gov.pl/web/po-katowice --- Sygn. konkursu 3015-5.1111.5.2024 - KONKURS NA STANOWISKO URZĘDNICZE: Prokurator Okręgowy w Katowicach ogłasza konkurs na stanowisko urzędnicze - specjalista/inspektor do spraw inwestycji i remontów w Prokuraturze Okręgowej w Katowicach - Liczba etatów 1 - Miejsce pracy Prokuratura Okręgowa w Katowicach, 7 Wydział Budżetowo-Administracyjny, Dział Inwestycji, Remontów i Utrzymania Nieruchomości. Zakres wykonywanych zadań : Osoba zatrudniona na stanowisku inspektora/specjalisty do spraw inwestycji i remontów wykonuje zadania polegające, w szczególności na: 1. koordynacji i nadzorze nad realizacją programów inwestycyjnych i zadań remontowych: - przygotowaniu programu inwestycji i zadań remontowych, - uczestniczeniu w opracowywaniu rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontów, - przygotowaniu i kontroli budżetu zadań inwestycyjnych i remontowych, - uzyskiwaniu niezbędnych w procesie inwestycyjnym lub remontowym: uzgodnień i pozwoleń, - ocenie kompletności, spójności i poprawności rozwiązań projektowych, przedmiarów, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, kosztorysów i dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, - udziale w przygotowaniu harmonogramu rzeczowo-finansowego inwestycji, - rozliczaniu zadań inwestycyjnych i remontowych pod względem finansowym, technicznym i merytorycznym, - monitorowaniu i kontroli pracy wykonawców zgodnie z zawartymi umowami, - rozliczaniu wykonawców z wykonanych zadań i postępu prac budowlanych, także poprzez organizowanie i branie udziału w naradach koordynacyjnych na budowie, - nadzorze nad dokumentacją podwykonawczą sporządzaną przez wykonawcę, 2. współpracy przy pozyskiwaniu nowych nieruchomości w celu zabezpieczenia powierzchni biurowych i magazynowych na potrzeby prokuratur okręgu katowickiego, 3. współpracy przy przygotowywaniu wniosków i realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, 4. współpracy przy przygotowywaniu wniosków do jednostek nadrzędnych w sprawie pozyskania środków finansowych na realizację inwestycji i zadań remontowych, 5. uczestniczeniu w przygotowaniu i realizacji postępowań w trybie zamówień publicznych dla zadań inwestycyjnych i remontowych oraz związanych z utrzymaniem nieruchomości, 6. udziale w opracowywaniu projektów planów wydatków jednostki w zakresie inwestycji i remontów oraz utrzymania nieruchomości, jak też sporządzaniu kwartalnych analiz i sprawozdań w tym zakresie, 7. sporządzaniu okresowych przeglądów budynków będących w dyspozycji prokuratur okręgu katowickiego. 8. bieżącym administrowaniu nieruchomościami użytkowanymi przez Prokuraturę Okręgową w Katowicach i prokuratury rejonowe okręgu katowickiego. - Godziny pracy: 7:30-15:30.
        StPr/24/1133
        data rozpoczęcia pracy od 01.07.2024
        wynagrodzenie od od 5 000 PLN

        Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - przygotowywanie i realizację projektów inwestycyjnych, - opracowywanie planów i harmonogramów realizacji projektów, - udział w przygotowywaniu zamówień publicznych dla projektów, - uzgodnienia techniczne i koordynacyjne dotyczące dokumentacji projektowej, - udział w regulacji stanu prawnego nieruchomości niezbędnych do realizacji projektów: wykupy, wywłaszczenia, wyceny, odszkodowania, podziały, geodezja, - uzgodnienia techniczne i koordynacyjne dla podmiotów zewnętrznych. Godziny pracy: 8:00-16:00.
        StPr/24/1136
        data rozpoczęcia pracy od 02.05.2024
        wynagrodzenie od od 4 400 PLN

        - Opieka nad wychowankami po zajęciach szkolnych i pomoc w organizowaniu czasu wolnego od zajęć szkolnych. Pomoc w nauce i odrabianiu zadań domowych. Pomoc dzieciom w radzeniu sobie w sytuacjach kryzysowych: szkolnych, rodzinnych, rówieśniczych i osobistych. Stała współpraca z rodzinami i opiekunami dzieci oraz instytucjami mającymi wpływ na rozwój dziecka. Prowadzenie wymaganej dokumentacji dotyczącej dzieci, rodziny i funkcjonowania świetlicy. - Miejsce wykonywania pracy: Świetlica św. Agaty ul. Solskiego 2 Katowice - Godziny pracy: Od poniedziałku do czwartku: 14:00-18:00, w piątki: 12:00-16:00. W wakacje, między świętami oraz w ferie praca w godzinach: 12:00-16:00.
        StPr/24/1134
        data rozpoczęcia pracy od 01.07.2024
        wynagrodzenie od od 2 200 PLN

        - Obserwacja i prowadzenie zajęć psychologicznych z dziećmi, konsultacje z rodzicami, wsparcie dla nauczycieli. - Zlecenie wykonywane 3 do 5 godzin tygodnioniowo w godzinach: 9:00-14:00.
        StPr/24/1132
        data rozpoczęcia pracy od 01.09.2024
        wynagrodzenie od od 100 PLN

        - Aktywne poszukiwanie pracowników do pracy w Polsce z terenu Turkmenistanu. Rekrutacja pracowników z Turkmenistanu. Przeprowadzenie pracownika przez proces rekrutacji i adaptacji na terenie Polski. Wystawianie ogłoszeń o pracę na portalach z pracą w języku Turkmeńskim. Przygotowywanie dokumentów dotyczących legalizacji pracy oraz dokumentów dotyczących przyjęcia do pracy dla pracowników z Turkmenistanu. - Zlecenie wykonywane w godzinach: 7:00-15:00.
        StPr/24/1131
        data rozpoczęcia pracy od 30.04.2024
        wynagrodzenie od od 27,7 PLN

        - Obsługa kadrowo - płacowa pracowników, klientów. Naliczanie wynagrodzeń. Sporządzanie listy płac oraz rachunków do umów. Ewidencja czasu pracy, naliczanie urlopów, rozliczanie nieobecności w pracy. Prowadzenie akt osobowych w tym przygotowywanie umów o prace, zleceń itp. Przygotowywanie oświadczeń, zezwoleń i kart pobytów dla cudzoziemców. Archiwizacja dokumentów. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi i urzędami. - Zlecenie wykonywane 4 do 8 godzin dziennie w godzinach: 8:00-16:00 lub 9:00-17:00 (elastyczne godziny pracy - do uzgodnienia).
        StPr/24/1115
        data rozpoczęcia pracy od 29.04.2024
        wynagrodzenie od od 35 PLN

        - Pozyskiwanie nowych Klientów na terenie całej Polski. Tworzenie specyfikacji i ofert produktowych i wykonawczych dla Klientów. Analiza rynku oraz monitoring działań konkurencji. Dbanie o kontakt i utrzymywanie relacji z Klientami firmy. Prowadzenie rozmów handlowych z Klientami biznesowymi i indywidualnymi.
        StPr/24/1116
        data rozpoczęcia pracy od 29.04.2024
        wynagrodzenie od od 130 PLN

        - Sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitariatów, korytarzy. Okresowe mycie okien. - Zlecenie wykonywane jeden raz w tygodniu około 2 do 3 godziny w godzinach pracy kancelarii: 8:00-16:00 (do uzgodnienia).
        StPr/24/1117
        data rozpoczęcia pracy od 29.04.2024
        wynagrodzenie od od 27,7 PLN