Zamknij

Podinspektor / Inspektor do spraw księgowości (SOK.111.1.2024)

Nr oferty: StPr/24/1043Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Ks. bpa Stanisława Adamskiego 22, 40-069 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Zakres obowiązków: - Więcej informacji na stronie: https://www.biuletyn.abip.pl/dpsprzystan/komunikat/95348 - Dyrektor Domu Pomocy Społecznej Przystań w Katowicach ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze na zastępstwo - 1 etat w Domu Pomocy Społecznej Przystań w Katowicach - Stanowisko pracy: podinspektor / inspektor do spraw księgowości. - Do zadań wykonywanych na stanowisku należy: Przyjmowanie i rejestrowanie dokumentów księgowych zgodnie z procedurą obiegu dokumentów. Kontrola dowodów księgowych pod względem formalno rachunkowym. Kwalifikowanie i ujmowanie dowodów księgowych w księgach rachunkowych. Prowadzenie ewidencji zaangażowania wydatków budżetowych ujętych w planie finansowym. Prowadzenie ewidencji dochodów budżetowych. Prowadzenie ewidencji wyposażenia, środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania. Sporządzanie analiz i sprawozdań oraz innych informacji na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne jednostki. Sporządzanie not księgowych. Obsługa dedykowanych dla domów pomocy społecznej programów Arisco: Arisco FK (obsługa księgowa), Arisco DOM (obsługa depozytów mieszkańców), Arisco Kasa (obsługa gotówkowa mieszkańców, rozliczanie zaliczki pracownika), Arisco Wyposażenie i EST (ewidencja majątku trwałego). Obsługa platformy sprawozdawczej Krakfin. Obsługa bankowego systemu elektronicznego. Udział w pracach komisji przetargowej zamówień publicznych. Sprawowanie zastępstwa za Głównego księgowego. Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych. - Praca jednozmianowa, od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.00-15.00, równoważny system czasu pracy.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 30.04.2024
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
    Pozostałe wymagania
    Inne wymagania: WYMAGANIA NIEZBĘDNE: ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego; ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych; nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe; posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków na stanowisku pracy; spełnia jeden z poniższych warunków: ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości w jednostkach organizacyjnych samorządu terytorialnego; ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości w jednostkach organizacyjnych samorządu terytorialnego. WYMAGANIA DODATKOWE ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM: Znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawa z zakresu: ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości; ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych; Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 13 września 2017 r. w sprawie rachunkowości oraz planów kont [] budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych[]; Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 2 marca 2010 r. w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych; ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych; ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych; ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych; inne akty prawne związane z funkcjonowaniem jednostki sektora finansów publicznych. Umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych. Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność. Umiejętność redagowania pism urzędowych. Sumienność, rzetelność, dokładność, systematyczność, zaangażowanie. Odporność na stres. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na przedmiotowym stanowisku.
    Dane pracodawcy:
    Pracodawca: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "PRZYSTAŃ" W KATOWICACH
    Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
    Adres: Ks. bpa Stanisława Adamskiego 22, 40-069 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: ślą
    Osoba do kontaktu: Anna Pierzchała
    Numer telefonu: 32-251-52-16
    E-mail: [email protected]
    Język aplikacji: polski
    Wymagane dokumenty: - Więcej informacji na stronie: https://www.biuletyn.abip.pl/dpsprzystan/komunikat/95348 WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA : 1. Życiorys (CV) uwzględniający przebieg dotychczasowego wykształcenia i kariery zawodowej; 2. List motywacyjny; 3. Kwestio
    Sposób kontaktu
    przekazania dokumentów:
    Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta, Termin: Dokumenty aplikacyjne można składać do dnia 29 kwietnia 2024 r. do godz. 15:00
    Dyrektor MP85 w Katowicach poszukuje: 1. nauczyciela do prowadzenia zajęć rewalidacyjnych z dzieckiem posiadającym orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego ze względu na: spektrum autyzmu, w tym zespół Aspergera. 2. inne zadania: prowadzenie dziennika rewalidacji dla wychowanka, porady i konsultacje dla Rodziców, udział w zespole specjalistów. Praca: 1 godzina tygodniowo (60 minut) w godzinach: 8:00-13:00 do ustalenia z pracodawcą.
    StPr/24/1135
    data rozpoczęcia pracy od 01.06.2024
    wynagrodzenie od od 253 do 296 PLN

    wykonywanie czynności pomocniczych w sklepie, takich jak uzupełnianie towarów na półkach czy organizacja przestrzeni sklepowej, zapewnianie obsługi klienta poprzez pomoc w znalezieniu produktów i udzielanie informacji o asortymencie, utrzymywanie czystości i porządku w przestrzeni sklepowej (elastyczny grafik - możliwość pojedynczych zleceń)
    311224
    data rozpoczęcia pracy od
    wynagrodzenie od od 28

    - Dodatkowe szczegóły znajdują się na stronie internetowej: www.gov.pl/web/po-katowice --- Sygn. konkursu 3015-5.1111.5.2024 - KONKURS NA STANOWISKO URZĘDNICZE: Prokurator Okręgowy w Katowicach ogłasza konkurs na stanowisko urzędnicze - specjalista/inspektor do spraw inwestycji i remontów w Prokuraturze Okręgowej w Katowicach - Liczba etatów 1 - Miejsce pracy Prokuratura Okręgowa w Katowicach, 7 Wydział Budżetowo-Administracyjny, Dział Inwestycji, Remontów i Utrzymania Nieruchomości. Zakres wykonywanych zadań : Osoba zatrudniona na stanowisku inspektora/specjalisty do spraw inwestycji i remontów wykonuje zadania polegające, w szczególności na: 1. koordynacji i nadzorze nad realizacją programów inwestycyjnych i zadań remontowych: - przygotowaniu programu inwestycji i zadań remontowych, - uczestniczeniu w opracowywaniu rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontów, - przygotowaniu i kontroli budżetu zadań inwestycyjnych i remontowych, - uzyskiwaniu niezbędnych w procesie inwestycyjnym lub remontowym: uzgodnień i pozwoleń, - ocenie kompletności, spójności i poprawności rozwiązań projektowych, przedmiarów, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, kosztorysów i dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, - udziale w przygotowaniu harmonogramu rzeczowo-finansowego inwestycji, - rozliczaniu zadań inwestycyjnych i remontowych pod względem finansowym, technicznym i merytorycznym, - monitorowaniu i kontroli pracy wykonawców zgodnie z zawartymi umowami, - rozliczaniu wykonawców z wykonanych zadań i postępu prac budowlanych, także poprzez organizowanie i branie udziału w naradach koordynacyjnych na budowie, - nadzorze nad dokumentacją podwykonawczą sporządzaną przez wykonawcę, 2. współpracy przy pozyskiwaniu nowych nieruchomości w celu zabezpieczenia powierzchni biurowych i magazynowych na potrzeby prokuratur okręgu katowickiego, 3. współpracy przy przygotowywaniu wniosków i realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, 4. współpracy przy przygotowywaniu wniosków do jednostek nadrzędnych w sprawie pozyskania środków finansowych na realizację inwestycji i zadań remontowych, 5. uczestniczeniu w przygotowaniu i realizacji postępowań w trybie zamówień publicznych dla zadań inwestycyjnych i remontowych oraz związanych z utrzymaniem nieruchomości, 6. udziale w opracowywaniu projektów planów wydatków jednostki w zakresie inwestycji i remontów oraz utrzymania nieruchomości, jak też sporządzaniu kwartalnych analiz i sprawozdań w tym zakresie, 7. sporządzaniu okresowych przeglądów budynków będących w dyspozycji prokuratur okręgu katowickiego. 8. bieżącym administrowaniu nieruchomościami użytkowanymi przez Prokuraturę Okręgową w Katowicach i prokuratury rejonowe okręgu katowickiego. - Godziny pracy: 7:30-15:30.
    StPr/24/1133
    data rozpoczęcia pracy od 01.07.2024
    wynagrodzenie od od 5 000 PLN

    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - przygotowywanie i realizację projektów inwestycyjnych, - opracowywanie planów i harmonogramów realizacji projektów, - udział w przygotowywaniu zamówień publicznych dla projektów, - uzgodnienia techniczne i koordynacyjne dotyczące dokumentacji projektowej, - udział w regulacji stanu prawnego nieruchomości niezbędnych do realizacji projektów: wykupy, wywłaszczenia, wyceny, odszkodowania, podziały, geodezja, - uzgodnienia techniczne i koordynacyjne dla podmiotów zewnętrznych. Godziny pracy: 8:00-16:00.
    StPr/24/1136
    data rozpoczęcia pracy od 02.05.2024
    wynagrodzenie od od 4 400 PLN

    - Opieka nad wychowankami po zajęciach szkolnych i pomoc w organizowaniu czasu wolnego od zajęć szkolnych. Pomoc w nauce i odrabianiu zadań domowych. Pomoc dzieciom w radzeniu sobie w sytuacjach kryzysowych: szkolnych, rodzinnych, rówieśniczych i osobistych. Stała współpraca z rodzinami i opiekunami dzieci oraz instytucjami mającymi wpływ na rozwój dziecka. Prowadzenie wymaganej dokumentacji dotyczącej dzieci, rodziny i funkcjonowania świetlicy. - Miejsce wykonywania pracy: Świetlica św. Agaty ul. Solskiego 2 Katowice - Godziny pracy: Od poniedziałku do czwartku: 14:00-18:00, w piątki: 12:00-16:00. W wakacje, między świętami oraz w ferie praca w godzinach: 12:00-16:00.
    StPr/24/1134
    data rozpoczęcia pracy od 01.07.2024
    wynagrodzenie od od 2 200 PLN

    - Obserwacja i prowadzenie zajęć psychologicznych z dziećmi, konsultacje z rodzicami, wsparcie dla nauczycieli. - Zlecenie wykonywane 3 do 5 godzin tygodnioniowo w godzinach: 9:00-14:00.
    StPr/24/1132
    data rozpoczęcia pracy od 01.09.2024
    wynagrodzenie od od 100 PLN

    - Aktywne poszukiwanie pracowników do pracy w Polsce z terenu Turkmenistanu. Rekrutacja pracowników z Turkmenistanu. Przeprowadzenie pracownika przez proces rekrutacji i adaptacji na terenie Polski. Wystawianie ogłoszeń o pracę na portalach z pracą w języku Turkmeńskim. Przygotowywanie dokumentów dotyczących legalizacji pracy oraz dokumentów dotyczących przyjęcia do pracy dla pracowników z Turkmenistanu. - Zlecenie wykonywane w godzinach: 7:00-15:00.
    StPr/24/1131
    data rozpoczęcia pracy od 30.04.2024
    wynagrodzenie od od 27,7 PLN

    - Obsługa kadrowo - płacowa pracowników, klientów. Naliczanie wynagrodzeń. Sporządzanie listy płac oraz rachunków do umów. Ewidencja czasu pracy, naliczanie urlopów, rozliczanie nieobecności w pracy. Prowadzenie akt osobowych w tym przygotowywanie umów o prace, zleceń itp. Przygotowywanie oświadczeń, zezwoleń i kart pobytów dla cudzoziemców. Archiwizacja dokumentów. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi i urzędami. - Zlecenie wykonywane 4 do 8 godzin dziennie w godzinach: 8:00-16:00 lub 9:00-17:00 (elastyczne godziny pracy - do uzgodnienia).
    StPr/24/1115
    data rozpoczęcia pracy od 29.04.2024
    wynagrodzenie od od 35 PLN

    - Pozyskiwanie nowych Klientów na terenie całej Polski. Tworzenie specyfikacji i ofert produktowych i wykonawczych dla Klientów. Analiza rynku oraz monitoring działań konkurencji. Dbanie o kontakt i utrzymywanie relacji z Klientami firmy. Prowadzenie rozmów handlowych z Klientami biznesowymi i indywidualnymi.
    StPr/24/1116
    data rozpoczęcia pracy od 29.04.2024
    wynagrodzenie od od 130 PLN

    - Sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitariatów, korytarzy. Okresowe mycie okien. - Zlecenie wykonywane jeden raz w tygodniu około 2 do 3 godziny w godzinach pracy kancelarii: 8:00-16:00 (do uzgodnienia).
    StPr/24/1117
    data rozpoczęcia pracy od 29.04.2024
    wynagrodzenie od od 27,7 PLN