Zamknij

Specjalista ds. płac

Nr oferty: StPr/25/1033Dodane przez: ŻŁOBEK MIEJSKI W KATOWICACH

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Sokolska 26, 40-086 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
: Zakres wykonywanych zadań: 1. naliczanie wynagrodzenia pracowników, sporządzanie w określonym terminie listy płac oraz dokonywanie potrąceń na podstawie tytułów wykonawczych (zajęć sądowych i administracyjnych) oraz pozostałych potrąceń, 2. naliczanie innych świadczeń pieniężnych tj. odpraw emerytalnych i rentowych, nagród jubileuszowych, ekwiwalentu za niewykorzystany urlop, 3. sporządzanie dodatkowych list płac - wypłat dla świadczeń z ZFŚS (zapomogi, wczasy pod gruszą), 4. sprawdzanie i korygowanie na bieżąco naliczeń płacowych, podatkowych i ZUS dokonywanych w oparciu o program komputerowy, 5. naliczanie umów zleceń, 6. terminowe sporządzanie miesięcznych deklaracji rozliczeniowych ZUS, rocznych deklaracji IWA, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i wyrejestrowywanie z ubezpieczeń pracowników i członków rodzin oraz przesyłanie ich do ZUS za pomocą programu Płatnik, 7. sporządzanie pracownikom Informacji rocznej dla osób ubezpieczonych IM/IR, 8. naliczanie wynagrodzeń za czas choroby oraz zasiłków z ubezpieczenia społecznego i wypadkowego, 9. sporządzanie do ZUS-u informacji o zarobkach emerytów zgodnie z obowiązującym terminem, 10. sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu pracowników do ZUS-u na druku ERP-7, 11. wystawianie zaświadczeń o wysokości wynagrodzeń na wniosek pracownika, 12. obsługa portalu PUE ZUS, GUS, PPK, 13. sporządzanie zaświadczeń do ZUS-u na druku Z-3 i przesyłanie za pomocą portalu PUE ZUS, 14. sporządzanie sprawozdań GUS: Z-03, Z-06 (z zakresu wynagrodzeń), 15. sporządzanie i przesyłanie deklaracji rozliczeniowych za pomocą portalu PPK, 16. obliczanie i pobieranie podatków dochodowych od osób fizycznych oraz terminowe przekazywanie organowi podatkowemu pobranych kwot, 17. sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych dla pracowników (PIT-11) oraz deklaracji PIT-4R za pomocą aplikacji e-Deklaracje, 18. sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym: - wysokości wykazanej premii przez kierowników Oddziałów dla podległego personelu, - pozostałych dokumentów stanowiących podstawę dokonywanej wypłaty, 19. wykonywanie prac na zlecenie bezpośredniego przełożonego, 20. zapoznawanie się na bieżąco z publikowanymi przepisami, 21. sporządzanie sprawozdawczości dotyczącej wyżej wymienionego zakresu czynności. Warunki pracy: 1. Pełny wymiar czasu pracy. 2. Miejsce pracy Żłobek Miejski, Katowice, ul. Sokolska 26, budynek dwupiętrowy, bez windy. 3. Praca przy stanowisku komputerowym z wykorzystaniem technologii informatycznych, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz kontaktów osobistych, telefonicznych, drogą elektroniczną. Godziny pracy: 7:30-15:30.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 07.07.2025
: od 5 900 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: ŻŁOBEK MIEJSKI W KATOWICACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Sokolska 26, 40-086 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Osoba do kontaktu: Anna Kawczyńska
Numer telefonu: 32-496-46-05
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów: 1. kwestionariusz osobowy dla celów rekrutacji, 2. list motywacyjny - odręcznie podpisany, 3. kserokopia dyplomu, świadectw lub innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikac
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
szycie odzieży lekkiej damskiej i sportowej i odzieży ciężkiej
StPr/25/0423
data rozpoczęcia pracy od 28.04.2025
wynagrodzenie od od 4 666 do 5 000 PLN

- Obsługa maszyn. Dbałość o jakość produkowanych wyrobów. Wypełnianie dokumentacji wymaganej na stanowisku pracy. - Miejsce pracy: Zakład produkcyjny w Katowicach. - Godziny pracy: Praca na dwie lub trzy zmiany (w zależności od linii produkcyjnej): 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00 + sobota.
StPr/25/1034
data rozpoczęcia pracy od 06.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Zakres wykonywanych zadań: 1. naliczanie wynagrodzenia pracowników, sporządzanie w określonym terminie listy płac oraz dokonywanie potrąceń na podstawie tytułów wykonawczych (zajęć sądowych i administracyjnych) oraz pozostałych potrąceń, 2. naliczanie innych świadczeń pieniężnych tj. odpraw emerytalnych i rentowych, nagród jubileuszowych, ekwiwalentu za niewykorzystany urlop, 3. sporządzanie dodatkowych list płac - wypłat dla świadczeń z ZFŚS (zapomogi, wczasy pod gruszą), 4. sprawdzanie i korygowanie na bieżąco naliczeń płacowych, podatkowych i ZUS dokonywanych w oparciu o program komputerowy, 5. naliczanie umów zleceń, 6. terminowe sporządzanie miesięcznych deklaracji rozliczeniowych ZUS, rocznych deklaracji IWA, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i wyrejestrowywanie z ubezpieczeń pracowników i członków rodzin oraz przesyłanie ich do ZUS za pomocą programu Płatnik, 7. sporządzanie pracownikom Informacji rocznej dla osób ubezpieczonych IM/IR, 8. naliczanie wynagrodzeń za czas choroby oraz zasiłków z ubezpieczenia społecznego i wypadkowego, 9. sporządzanie do ZUS-u informacji o zarobkach emerytów zgodnie z obowiązującym terminem, 10. sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu pracowników do ZUS-u na druku ERP-7, 11. wystawianie zaświadczeń o wysokości wynagrodzeń na wniosek pracownika, 12. obsługa portalu PUE ZUS, GUS, PPK, 13. sporządzanie zaświadczeń do ZUS-u na druku Z-3 i przesyłanie za pomocą portalu PUE ZUS, 14. sporządzanie sprawozdań GUS: Z-03, Z-06 (z zakresu wynagrodzeń), 15. sporządzanie i przesyłanie deklaracji rozliczeniowych za pomocą portalu PPK, 16. obliczanie i pobieranie podatków dochodowych od osób fizycznych oraz terminowe przekazywanie organowi podatkowemu pobranych kwot, 17. sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych dla pracowników (PIT-11) oraz deklaracji PIT-4R za pomocą aplikacji e-Deklaracje, 18. sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym: - wysokości wykazanej premii przez kierowników Oddziałów dla podległego personelu, - pozostałych dokumentów stanowiących podstawę dokonywanej wypłaty, 19. wykonywanie prac na zlecenie bezpośredniego przełożonego, 20. zapoznawanie się na bieżąco z publikowanymi przepisami, 21. sporządzanie sprawozdawczości dotyczącej wyżej wymienionego zakresu czynności. Warunki pracy: 1. Pełny wymiar czasu pracy. 2. Miejsce pracy Żłobek Miejski, Katowice, ul. Sokolska 26, budynek dwupiętrowy, bez windy. 3. Praca przy stanowisku komputerowym z wykorzystaniem technologii informatycznych, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz kontaktów osobistych, telefonicznych, drogą elektroniczną. Godziny pracy: 7:30-15:30.
StPr/25/1033
data rozpoczęcia pracy od 07.07.2025
wynagrodzenie od od 5 900 PLN

- Kontakty z klientami, zdobywanie nowych klientów i nawiązywanie kontaktów, przygotowywanie ofert i prezentacji. Sprawna i profesjonalna obsługa Klienta poprzez wykonywanie czynności związanych ze sprzedażą towarów oraz zarządzanie zapasami magazynowymi na poziomie informatycznym i inwentarzowym. - Godziny pracy: 8:00-16:00.
StPr/25/1031
data rozpoczęcia pracy od 28.04.2025
wynagrodzenie od od 4 900 PLN

- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Godziny pracy: 8:00-16:00.
StPr/25/1032
data rozpoczęcia pracy od 28.04.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN

- Praca z systemem magazynowym oraz kadrowo-płacowym. Koordynowanie prac magazynowych na obiektach klientów. Zapewnienie ustalonego poziomu obsługi klienta w zakresie operacji magazynowych. Wykonywanie dodatkowych operacji wewnątrzmagazynowych zgodnie z instrukcjami bezpośredniego przełożonego. Wykonywanie innych poleceń określonych przez przełożonego, wynikających z charakteru pracy na zajmowanym stanowisku. - Obsługa pracowników / zleceniobiorców agencji pracy tymczasowej oraz potencjalnych kandydatów do pracy tymczasowej z Wenezueli, Kolumbii, Kuby, Argentyny, Meksyku, Peru, Filipin, w języku hiszpańskim i angielskim. Znajomość języków obcych będzie wymagana do: dokonywanie tłumaczeń ustnych i pisemnych (dokumentów, umów, warunków pracy, oferty pracy, zakresu obowiązków, szkoleń) według potrzeb; zapewnienia przepływu informacji między pracownikami a pracodawcą lub potencjalnym pracodawcą. Monitorowanie zadań powierzonych pracownikom tymczasowym. Współpraca międzydziałowa wewnątrz firmy. - Dojazd do klientów, pracodawców użytkowników, pracowników / zleceniobiorców samochodem służbowym (zakłady pracy na terenie woj. śląskiego). - Miejsce wykonywania pracy: Główne miejsce wykonywania pracy: Biuro firmy w Katowicach oraz teren woj. śląskiego. - Godziny Pracy: 8:00-16:00.
StPr/25/1030
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 5 650 PLN

Zapewnianie wysokich standardów obsługi klienta, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o właściwy sposób ekspozycji towarów, utrzymanie czystości w sklepie, zamawianie i przyjmowanie dostaw. Pierwsza umowa na okres 3 miesięcy. Praca dwuzmianowa: 6.00-14.00 i 14.00-22.00. Praca w Katowicach - do wyboru sklep przy ul.Tysiąclecia 3 lub B. Chrobrego 29
StPr/25/0568
data rozpoczęcia pracy od 25.04.2025
wynagrodzenie od od 4 666 do 5 000 PLN

Więcej informacji na stronie: https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=2412&menu=729 Ogłoszenie Nr OZ/26/2025 Prezydent Miasta poszukuje osoby na stanowisko podinspektora w Referacie Dowodów Osobistych w Wydziale Spraw Obywatelskich. Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: - przyjmowała wnioski i wydawała spersonalizowane dowody osobiste, - przyjmowała zgłoszenia i wydawała zaświadczenia o utracie lub uszkodzeniu dowodu osobistego, - inicjowała postępowania wyjaśniające w przypadku wątpliwości co do prawidłowości lub autentyczności danych zawartych we wniosku, - zastrzegała i cofała zastrzeżenie numeru PESEL, - aktualizowała rejestr zastrzeżeń numeru PESEL oraz wydawała zaświadczenia z tego rejestru, - przyjmowała i realizowała wnioski w sprawie nadania numeru PESEL dla osób zobowiązanych do jego posiadania na podstawie odrębnych przepisów. Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy: poniedziałki, czwartki od 7:30 do 17:00, wtorki i środy od 7:30 do 15:30, piątki od 7:30 do 14:00, - miejsce pracy - Katowice, Biuro Obsługi Mieszkańca Rynek 1 - (wejście do budynku z poziomu zero, windy oraz toalety dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami). W pomieszczeniu pracy przejścia i dostęp do stanowiska pracy uniemożliwia poruszanie się wózkiem, na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedowidzącym, niesłyszącym, słabosłyszących i głuchoniemym), - praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca bezpośredniej obsługi klienta zewnętrznego, przestrzegania obowiązujących w Urzędzie Miasta Katowice standardów obsługi klienta, określających reguły i zasady postępowania wobec klienta, jak również ubioru i wyglądu pracownika. - na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Oferujemy: - stabilne zatrudnienie - umowa o pracę, - wynagrodzenie zasadnicze od 4.900 zł brutto, - dodatek w wysokości do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy, - uznaniowe premie motywacyjne, - dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka, - nagrody jubileuszowe, - pakiet świadczeń socjalnych skierowanych do pracowników i ich rodzin, - dofinansowanie zakupu okularów i soczewek kontaktowych, - możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK), - nieoprocentowane pożyczki pracownicze do 40 000 zł, - grupowe ubezpieczenie na zdrowie i życie, - wsparcie psychologiczne dla pracowników, - możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów, - rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach Godziny pracy: poniedziałki, czwartki od 7:30 do 17:00, wtorki i środy od 7:30 do 15:30, piątki od 7:30 do 14:00.
StPr/25/1027
data rozpoczęcia pracy od 12.06.2025
wynagrodzenie od od 4 900 PLN

- Zakres obowiązków: 1. opisywanie i księgowanie faktur, 2. sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym, 3. księgowanie wyciągów bankowych, 4. wystawianie i księgowanie not księgowych i korygujących. - Godziny pracy: 7:00-14:35.
StPr/25/1026
data rozpoczęcia pracy od 25.04.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

Wdrożenie oraz szkolenia z zakresu ISO 50001 (norma zarządzania energią). Praca na zlecenie na okres 1 roku z możliwością przedłużenia. Praca od poniedziałku do piątku między 07:00 a 17:00, jest jednak możliwość ustalenia godzin. Miesięcznie 80 godzin. Miejsce pracy - obszar całej Polski. Stawka godzinowa: 90,00 - 180 zł brutto/h
StPr/25/0563
data rozpoczęcia pracy od 28.04.2025
wynagrodzenie od od 90,00 do 180,00 PLN