Zamknij

Wykładowca audytor

Nr oferty: StPr/25/0654Dodane przez: ZAKŁADY BADAŃ I ATESTACJI "ZETOM" IM. PROF. F.STAUBA W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Ks. Bpa. H. Bednorza 17, 40-384 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
: Znajomość norm 50001,14001, 45001, 27001/wszystkie lub wystarczy jedna/wykonywanie audytu w/g powyższych norm. Praca na umowę - zlecenie od poniedziałku do piątku w godz.9.00 17.00 Praca również w terenie
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wymiar etatu: nie d
Zmianowość: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 15.05.2025
: od 100,00 PLN
System wynagradzania:
Dane pracodawcy:
Pracodawca: ZAKŁADY BADAŃ I ATESTACJI "ZETOM" IM. PROF. F.STAUBA W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Ks. Bpa. H. Bednorza 17, 40-384 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu: 882 062 298
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Znajomość norm 50001,14001, 45001, 27001/wszystkie lub wystarczy jedna/wykonywanie audytu w/g powyższych norm. Praca na umowę - zlecenie od poniedziałku do piątku w godz.9.00 17.00 Praca również w terenie
StPr/25/0654
data rozpoczęcia pracy od 15.05.2025
wynagrodzenie od od 100,00 PLN

Przeprowadzanie szkoleń stacjonarnych i zdalnych, handlowych, marketingowych, sprzedażowych ESG Umowa - zlecenie Praca w terenie
StPr/25/0656
data rozpoczęcia pracy od 15.05.2025
wynagrodzenie od od 90,00 PLN

- Organizowania zajęć edukacyjno-rozwojowych oraz uaktywniających fizycznie, psychicznie i intelektualnie pensjonariuszy DDPS i uczestników Klubu Społecznościowego. Organizowanie we współpracy z pozostałym personelem różnych imprez na terenie Domu z okazji świąt, jubileuszy oraz imprez zewnętrznych, wycieczek, spacerów, wyjść na imprezy kulturalne, artystyczne, sportowe itp. Tworzenie warunków pracy z uczestnikami/podopiecznymi i dbanie o ich bezpieczeństwo oraz pomoc w czynnościach dnia codziennego. Uzupełnianie i gromadzenie dokumentacji merytorycznej z działalności DDPS i Klubu Społecznościowego (m.in. ewidencja uczestników, dzienniki zajęć, harmonogramy zajęć, przekazywanie danych do sprawozdań). - Zlecenie wykonywane 8 godzin dziennie w godzinach: 8:00-16:00.
StPr/25/1155
data rozpoczęcia pracy od 15.05.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

- Więcej informacji na stronie: http://www.mops.katowice.pl - Informacja o naborze DS. 130.21.2025 - Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowisko KONSULTANTA (OPIEKUNA MIESZKANIA TRENINGOWEGO DLA USAMODZIELNIANYCH WYCHOWANKÓW) w Dziale Mieszkalnictwa Wspomaganego - Mieszkanie treningowe dla usamodzielnianych wychowanków. - 1 etat umowa o pracę na czas określony od maja 2025 do listopada 2026 Zatrudnienie w ramach projektu "Katowice Miasto Otwarte - Pomocna dłoń dla rodziny". Stanowisko pracy współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny +) Zadania: 1. Koordynowanie pracą w mieszkaniu treningowym dla usamodzielnianych wychowanków. 2. Sprawowanie pieczy nad właściwym funkcjonowaniem mieszkania. 3. Monitorowanie i nadzorowanie pobytu użytkowników mieszkania. 4. Merytoryczny nadzór nad przestrzeganiem zapisów Regulaminu mieszkania oraz umów z uczestnikami. 5. Współpraca i wspieranie użytkowników w zakresie integracji społecznej, edukacyjnej, zawodowej, oraz w rozwiazywaniu bieżących problemów. 6. Wspieranie i kontrola realizacji przez mieszkańca indywidualnego programu usamodzielniania. 7. Współpraca z rodziną, pracownikami socjalnymi i opiekunami procesu usamodzielniania. 8. Prowadzenie teczki mieszkańca mieszkania treningowego, sporządzanie informacji i dokumentacji dotyczącej mieszkańca. 9. Przygotowywanie grafików i rozliczenie harmonogramu czasu pracy zespołu. 10. Niezwłocznego informowania przełożonego o zaistniałych wypadkach nadzwyczajnych (włamania, kradzieże, awarie itp.) i zgłaszania tych faktów odpowiednim służbom lub instytucjom. 11. Zachowaniu norm BHP i innych zasad bezpieczeństwa, odpowiedzialności za bezpieczeństwo mieszkańców reagowaniu w sytuacjach zagrażającym życiu lub zdrowiu. - Praca w instytucji oferującej: 1. stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę 2. wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 5500 plus dodatek stażowy 5-20% 3. dodatek motywacyjny 4. możliwość wzbogacenia doświadczenia zawodowego, 5. rozwój osobisty i zawodowy, 6. nieodpłatny udział w szkoleniach, 7. wsparcie zespołu, 8. możliwość uzyskania dofinansowania do szkoleń i studiów, 9. pakiet świadczeń socjalnych, 10. dodatkowe wynagrodzenie roczne - Miejsce wykonywania pracy: teren miasta Katowice - Praca w równoważnym systemie czasu pracy od poniedziałku do niedzieli w godzinach pomiędzy 6:00 a 20:00 do ustalenia z pracodawcą.
StPr/25/1152
data rozpoczęcia pracy od 15.05.2025
wynagrodzenie od od 5 500 PLN

Więcej informacji na stronie: www.katowice.sa.gov.pl - Dyrektor Sądu Apelacyjnego w Katowicach zarządzeniem nr 23/2025 z dnia 13 maja 2025 roku OGŁASZA KONKURS na staż urzędniczy docelowo na wolne stanowisko protokolanta sądowego w Sądzie Apelacyjnym w Katowicach. - Miejsce świadczenia pracy: Sąd Apelacyjny w Katowicach, 40-156 Katowice, Al. W. Korfantego 117/119 - Oznaczenie konkursu: OKDR.1101.6.2025 - Liczba wolnych stanowisk: 1 (w pełnym wymiarze czasu pracy) - Zatrudnienie na stanowisku protokolanta sądowego poprzedzone będzie zatrudnieniem na staż urzędniczy, z tym, że Dyrektor Sądu na podstawie art. 3a § 2 ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o pracownikach sądów i prokuratury (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 577) - może zwolnić z obowiązku odbywania stażu urzędniczego lub jego części osobę, wybraną w drodze konkursu na staż urzędniczy, która wykaże się wymaganą programem stażu urzędniczego wiedzą teoretyczną, w szczególności znajomością organizacji i funkcjonowania sądu, umiejętnościami stosowania tej wiedzy w praktyce oraz znajomością metod i techniki pracy biurowej. Dodatkowe informacje: Do zakresu zadań wykonywanych na docelowym stanowisku pracy należeć będzie m.in.: - protokołowanie na rozprawach; - przygotowywanie posiedzenia w formie wideokonferencji; - wykonywanie zarządzeń w aktach sprawach sądowych; - nagrywanie danych na informatyczne nośniki danych; - przygotowywanie ekspedycji akt i orzeczeń w wersji elektronicznej do sądów okręgowych; - wprowadzanie do systemu informatycznego danych (np. uzasadnienia, orzeczenia) z zewnętrznych nośników pamięci (pendrive). Ruchomy czas pracy. Rozpoczęcie pracy od godziny 7:15 do 8:00, zakończenie po 8 godzinach pracy.
StPr/25/1151
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 5 250 do 5 900 PLN

prace porządkowe, dbanie o tereny zielone wokół stacji benzynowej, elestyczny czas pracy (może być jako praca dodatkowa)
StPr/25/0410
data rozpoczęcia pracy od 16.05.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

Zakres obowiązków: 1. prowadzenie i nadzór nad dokumentacją szkolną oraz placówki ustawicznej zgodnie z przepisami prawa oświatowego, 2. organizacja procesu kształcenia, 3. przygotowywanie i nadzór nad egzaminami maturalnymi, ósmoklasisty oraz z kwalifikacji zawodowych organizowanymi przy współpracy z OKE, 4. rekrutacja oraz zarządzanie kadrą pedagogiczną, 5. przygotowywanie planów zajęć, 6. wspieranie Dyrektora Szkoły we wszelkich sprawach dydaktycznych/szkolnych, 7. kontakt z instytucjami nadzorującymi funkcjonowanie szkół i placówki, 8. kontrola nad aktualnością przepisów prawa oświatowego. Pracodawca oferuje: 1. atrakcyjny system wynagrodzenia 2. możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin 3. elastyczność godzin pracy 4. atmosferę opartą na współpracy - Dyżur min. 3 razy w tygodniu (+soboty i niedziele), praca wykonywana w godzinach: 14:00-17:00 (pon. - pt.) i 8:00-17:00 (sob. - niedz.) - do uzgodnienia z pracodawcą.
StPr/25/1150
data rozpoczęcia pracy od 15.05.2025
wynagrodzenie od od 2 500 PLN

zadania: Biuro Dyrektora Generalnego i Administracji pomoc w obsłudze dokumentów w elektronicznym systemie kancelaryjnym EZD RP udział w przygotowaniu zapytań ofertowych na zakupy poniżej 130 tyś zł netto pomoc w opisywaniu i archiwizowaniu faktur pomoc w segregowaniu, archiwizowaniu oraz brakowaniu dokumentów w Biurze Dyrektora Generalnego i Administracji udział w załatwianiu spraw administracyjnych w terenie pomoc w sporządzaniu wniosków oraz innych pism administracyjnych pomoc w telefonicznej obsłudze interesantów udział w sporządzaniu różnych zestawień na podstawie dostępnych danych obsługa sprzętów biurowych Departament Górnictwa i Hutnictwa pomoc w sporządzaniu miesięcznych zestawień środków budżetowych przekazywanych podmiotow górnictwa węglowego i nie węglowego na podstawie zawartych umów oraz miesięcznych decyzji finansowych udział przy opracowywaniu sprawozdania z wykorzystania środków budżetowych pomoc przy monitorowaniu prawidłowości wykorzystania środków budżetowych przeznaczonych na finasowanie realizacji zadań wynikających z ustawy o funkcjonowaniu górnictwa węgla kamiennego lub ustawy o dotacji przeznaczonej dla niektórych piodmiotów, w celu weryfikacji właściwego ich wydatkowania udział w analizowaniu informacji pokontrolnych w zakresie oceny prawidłowości wykorzystania środków budżetowych, w celu przekazania niezbędnych danych do sporządzenia ewentualnych sprawozdań pomoc w udzielaniu odpowiedzi m.in. na skargi, wnioski i petycje oraz interpelacje, zapytania poselskie oraz wnioski składane w trybie dostępu do informacji publicznej Departament Górnictwa i Hutnictwa pomoc w organizacji spotkań udział w analizowaniu wpływających, pism/projektów aktów prawnych pomoc w przygotowywaniu projektów pism udział przy wysyłce korespondencji Epuap/tradycyjnej obsługa sprzętów biurowych Departament Budżetu i Finansów udział w weryfikacji dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym wsparcie w obsłudze administracyjnej dokumentów księgowych, tj. porządkowanie faktur, umów i innych pism dokumentów zgodnie z wytycznymi pomoc przy tworzeniu sprawozdań, raportów finansowanych, zestawień i analiz pomoc w archiwizacji dokumentów pomoc w pracach bieżących departamentu obsługa sprzętów biurowych Oferta stażu dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Ruda Śląska
StPr/25/0419
data rozpoczęcia pracy od 30.05.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

- Zakres obowiązków: 1. sporządzanie deklaracji podatkowych 2. współudział w sporządzaniu rocznego i półrocznego sprawozdania finansowego Instytutu 3. rozliczanie projektów dofinansowanych z UE 4. naliczanie i rozliczanie ZFŚS 5. sporządzanie sprawozdań GUS. 6. rozliczanie funduszu płac na podstawie zbiorczego zestawienia wynagrodzeń - Godziny pracy: 8:00-16:00.
StPr/25/1148
data rozpoczęcia pracy od 14.05.2025
wynagrodzenie od od 5 000 do 6 000 PLN

- Zakres obowiązków: 1. nadzorowanie pracy działu księgowości 2. sporządzanie deklaracji podatkowych 3. sporządzanie rocznego i półrocznego sprawozdania finansowego Instytutu 4. analiza i wdrażanie zmian w przepisach rachunkowych i podatkowych 5. współpraca z inspektorami skarbowymi bądź przedstawicielami innych instytucji kontrolującymi zobowiązania podatkowe Instytutu 6. naliczanie i rozliczanie ZFŚS 7. sporządzanie sprawozdań GUS. - Godziny pracy: 8:00-16:00.
StPr/25/1147
data rozpoczęcia pracy od 14.05.2025
wynagrodzenie od od 9 000 PLN