Zamknij
- Więcej informacji na stronie: https://www.kco.katowice.pl/article/oferta-nr-112025-technik-sterylizacji-medycznej-w-sterylizacji - Oferta nr 11/2025 - Technik Sterylizacji Medycznej w Sterylizacji - Katowickie Centrum Onkologii zatrudni osobę w pełnym wymiarze czasu pracy na stanowisko: Technika Sterylizacji Medycznej do pracy w Sterylizacji. - Zakres obowiązków: przeprowadzanie procesów sterylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami, prowadzenie i przechowywanie dokumentacji przeprowadzonych procesów mycia, dezynfekcji oraz sterylizacji, przyjmowanie sprzętu i wydawanie pakietów po sterylizacji zgodnie z harmonogramem, ścisła współpraca z pracownikami oraz Kierownikiem Sterylizacji. - Praca w godzinach: 7:00-15:35 - do uzgodnienia.
StPr/25/1588
data rozpoczęcia pracy od 26.07.2025
wynagrodzenie od od 7 036,28 PLN

- Więcej informacji na stronie: https://www.kco.katowice.pl/article/oferta-pracy-na-stanowisko-sekretarki-medycznej-2-etaty - OFERTA PRACY na stanowisko SEKRETARKI MEDYCZNEJ (2 ETATY) - KATOWICKIE CENTRUM ONKOLOGII Zatrudni na stanowisko: Sekretarki medycznej (2 etaty) w pełnym wymiarze czasu pracy. - Zakres obowiązków: Przyjmowanie zgłoszeń pacjentów, rejestracja i koordynowanie pacjentów, umawianie terminów oraz wykonywanie czynności (prac) dokumentacyjnych w szczególności w zakresie dokumentacji medycznej, statystycznej, administracyjnej, w tym wprowadzanie danych do systemu komputerowego. - Praca w godzinach: 7:00-15:35 - do uzgodnienia.
StPr/25/1587
data rozpoczęcia pracy od 15.07.2025
wynagrodzenie od od 6 381,74 PLN

- Obsługa klienta. Wykładanie towaru. Sprawdzanie dat ważności. Składanie zamówień. Obsługa kasy fiskalnej. Obsługa czytnika kart fiskalnych. Ekspozycja towaru mięsno-wędliniarskiego w ladzie chłodniczej. Porządek na stanowisku pracy. - Praca na dwie zmiany w godzinach: 6:30-21:00 + sobota.
StPr/25/1582
data rozpoczęcia pracy od 10.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

- Więcej informacji na stronie: https://nabory.kprm.gov.pl/slaskie/katowice/inspektor,153839,v7 - Komenda Miejska Policji w Katowicach, 40-038 Katowice Ul. Lompy 19 - Ogłoszenie nr 153839 / 10.07.2025 - Inspektor do spraw: obsługi sekretarsko-biurowej i kancelaryjnej w Wydziale Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Katowicach. - ZAKRES ZADAŃ: Czym będziesz się zajmować: Osoba na tym stanowisku: prowadzi obsługę organizacyjną i kancelaryjno-biurową Wydziału Kadr i Szkolenia w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentacji; prowadzi rejestry i ewidencje pomocnicze w celu zapewnienia właściwej ewidencji dokumentów, w tym rejestr wydanych decyzji administracyjnych, zawiadomień, upoważnień i innych rozkazów personalnych oraz dystrybuuje zarejestrowane dokumenty w celu sprawowania właściwego nadzoru nad ich obiegiem; dystrybuuje akty prawne do zainteresowanych funkcjonariuszy i pracowników Wydziału w celu właściwej realizacji powierzonych zadań, wytwarza i prowadzi ewidencję wystawionych funkcjonariuszom i pracownikom jednostki zaświadczeń o zatrudnieniu w celu realizacji przysługujących im uprawnień w tym zakresie, sporządza wykazy dodatkowych należności z tytułu dojazdów do miejsca pełnienia służby dla funkcjonariuszy Wydziału w celu realizacji przysługujących im uprawnień; sporządza grafiki służby policjantów i pracy pracowników Wydziału i po zatwierdzeniu wprowadza je do systemu SWD w celu właściwego rozliczenia czasu służby/pracy. - CO OFERUJEMY: Wynagrodzenie zasadnicze powiększone o dodatek z tytułu wysługi lat pracy od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy. Dodatkowe trzynaste wynagrodzenie tzw. ,,trzynastka. Pakiet socjalny, m.in.: dofinansowanie do wypoczynku, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, pożyczki na cele mieszkaniowe. Możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczeń grupowych. Możliwość skorzystania z Koleżeńskiej Kasy Oszczędnościowo-Pożyczkowej. - DOSTĘPNOŚĆ: Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%. - WARUNKI PRACY: Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Oświetlenie naturalne i sztuczne, pozycja ciała - siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w telefon,kserokopiarkę oraz komputer. Praca przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy. Stanowisko pracy usytuowane jest na III piętrze Komendy Miejskiej Policji w Katowicach ul. Lompy 19. - Godziny pracy: 7:30-15:30.
StPr/25/1580
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 4 967,85 PLN

meldowanie i wymeldowywanie gości, wystawianie paragonów i faktur, oferowanie, przyjmowanie i obsługa zapytań rezerwacyjnych, odbieranie telefonów, odpowiadanie na maile, obsługa programu operacyjnego oraz CHANNEL, MANAGERA, praca w godzinach: 7.00-15.00, 14.00-22.00
StPr/25/0519
data rozpoczęcia pracy od 15.07.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Dowóz jedzenia lub zakupów do klienta, praca z aplikacją
329599
data rozpoczęcia pracy od
wynagrodzenie od od 30,50 PLN /godz.

Zakres obowiązków: - codzienne kontrolowanie sprawności i naprawa urządzeń oraz sprzętu szkolnego; - bieżąca konserwacja narzędzi, urządzeń i sprzętu szkolnego (w tym malowanie elementów metalowych /ogrodzenie, drzwi/ i drewnianych /drzwi, ławki itp./); - wykonywanie prac remontowych; - naprawa i wymiana uchwytów okiennych, uszczelnianie okien, wymiana szyb; - naprawa i konserwacja drzwi i innych urządzeń drzewnych; - konserwacja i naprawa zamków patentowych i zwykłych; kluczy w punkcie obsługowym; - wymiana żarówek, naprawa gniazdek wtykowych i wyłączników świetlnych; - składanie, mocowanie i wieszanie szafek szkolnych itp.; - drobne naprawy instalacji odgromowej i rynien; - prace awaryjne na terenie szkoły w zakresie napraw urządzeń sanitarno-kanalizacyjnych; napraw hydraulicznych, zapchanych zlewów, umywalek i innych; - w czasie remontów usuwanie i zabezpieczanie sprzętu oraz umeblowania szkolnego; - dokonywanie na rzecz placówki zakupu materiałów i sprzętu zleconego przez dyrektora szkoły; - informowanie dyrektora o zaistniałych awariach oraz o zauważonych usterkach i wadach instalacji, sprzętów i wyposażenia; - naprawianie i pomaganie przy zakładaniu elementów dekoracyjnych na budynku szkoły w związku z uroczystościami państwowymi; - dbałość o powierzony sprzęt, narzędzia i materiały; - utrzymanie ładu i porządku na stanowisku pracy; - przestrzeganie obowiązujących zarządzeń i regulaminów na stanowisku pracy; - wykonywanie innych czynności wynikających z potrzeb szkoły. Godziny pracy: 9:30-17:30.
StPr/25/1574
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Więcej informacji na stronie: https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=2430&menu=729 Ogłoszenie Nr OZ/44/2025 Prezydent Miasta Katowice poszukuje osoby na stanowisko podinspektora w Referacie Ochrony Przyrody i Gospodarki Zielenią w Wydziale Kształtowania Środowiska. Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: - gospodarowała zasobami i składnikami przyrody na terenie miasta, - procedowała zgłoszenia zamiaru usunięcia drzewa, - przygotowywała decyzje administracyjne dotyczące gospodarki zielenią, - kontrolowała nasadzenia zastępcze wynikające z decyzji administracyjnych, - popularyzowała ochronę przyrody, - prowadziła bazę danych oraz udostępniała informacje o środowisku i jego ochronie. Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy, - miejsce pracy - Katowice, ul. Rynek 1 - VI piętro (wejście do budynku z poziomu zero, windy oraz toalety dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami). W pomieszczeniu pracy przejścia i dostęp do stanowiska pracy uniemożliwia poruszanie się wózkiem, na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedowidzącym, niesłyszącym i słabosłyszącym, - praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie oraz w terenie (przeprowadzanie wizji lokalnych na obszarze Katowic), wymagająca bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientem zewnętrznym. - na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Oferujemy: - stabilne zatrudnienie - umowa o pracę, - wynagrodzenie zasadnicze od 5.040 zł brutto, - dodatek w wysokości do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy, - uznaniowe premie motywacyjne, - dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka, - nagrody jubileuszowe, - ruchomy czas pracy - możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy 7:00 a 8:00, - pakiet świadczeń socjalnych skierowanych do pracowników i ich rodzin, - dofinansowanie zakupu okularów i soczewek kontaktowych, - możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK), - nieoprocentowane pożyczki pracownicze do 40.000 zł, - grupowe ubezpieczenie na zdrowie i życie, - wsparcie psychologiczne dla pracowników, - możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów, - rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach. Godziny pracy: od poniedziałku do środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00.
StPr/25/1570
data rozpoczęcia pracy od 29.08.2025
wynagrodzenie od od 5 040 PLN

Więcej informacji na stronie: https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=2429&menu=729 Ogłoszenie Nr OZ/43/2025 Prezydent Miasta Katowice poszukuje osoby na stanowisko podinspektora w Referacie Dochodów Podatkowych w Wydziale Księgowo-Rachunkowym. Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: - prowadziła księgową (analityczną i syntetyczną) ewidencję dochodów z tytułu podatku od nieruchomości, - prowadziła korespondencję i obsługiwała interesantów w sprawach związanych z podatkiem od nieruchomości, - wystawiała zaświadczenia, decyzje i postanowienia w zakresie podatku od nieruchomości, - prowadziła sprawy dotyczące zwrotu nadpłat z tytułu podatku od nieruchomości, - zgłaszała wierzytelności do licytacji i oszacowań komorniczych, masy upadłości, w postępowaniach układowych i restrukturyzacyjnych, - wystawiała upomnienia i tytuły wykonawcze oraz monitorowała realizację zaległości objętych tytułami wykonawczymi, - zabezpieczała zaległości wpisem hipotecznym, - opracowywała karty przedawnień, - księgowała i przygotowywała dane składkowe niezbędne do sporządzania sprawozdań z realizacji dochodów. Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy, - miejsce pracy - Katowice, ul. Rynek 1 - III piętro (wejście do budynku z poziomu zero, windy oraz toalety dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami). W pomieszczeniu pracy przejścia i dostęp do stanowiska pracy uniemożliwia poruszanie się wózkiem, na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedowidzącym, niesłyszącym i słabosłyszącym, - praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami zewnętrznymi. - na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Oferujemy: - stabilne zatrudnienie - umowa o pracę, - wynagrodzenie zasadnicze od 5.040 zł brutto, - dodatek w wysokości do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy, - uznaniowe premie motywacyjne, - dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka, - nagrody jubileuszowe, - ruchomy czas pracy - możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy 7:00 a 8:00, - pakiet świadczeń socjalnych skierowanych do pracowników i ich rodzin, - dofinansowanie zakupu okularów i soczewek kontaktowych, - możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK), - nieoprocentowane pożyczki pracownicze do 40.000 zł, - grupowe ubezpieczenie na zdrowie i życie, - wsparcie psychologiczne dla pracowników, - możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów, - rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach. Godziny pracy: od poniedziałku do środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00.
StPr/25/1568
data rozpoczęcia pracy od 25.08.2025
wynagrodzenie od od 5 040 PLN

- Więcej informacji na stronie: https://www.gov.pl/web/pr-katowice/ogloszenie-o-naborze-kandydatow-na-staz-urzedniczy-na-stanowisko-inspektora Prokurator Regionalny w Katowicach ogłasza nabór kandydatów na staż urzędniczy na staż urzędniczy na stanowisko inspektora w 7 Wydziale Budżetowo-Administracyjnym w w Prokuraturze Regionalnej w Katowicach - Ilość wolnych etatów: 1, - Przewidywany termin obsadzenia stanowiska: 1 października 2025 roku, - Miejsce wykonywania pracy: Prokuratura Regionalna w Katowicach, Katowice, ul. Wita Stwosza 31 Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: 1. organizowanie i prowadzenie spraw w zakresie ewidencji składników majątkowych; 2. organizowanie i prowadzenie procesów zakupów towarów i usług; 3. sporządzanie umów oraz prowadzenie nadzoru nad realizowanymi umowami; 4. przygotowywanie analiz i zestawień w ramach prowadzonych zadań; 5. prowadzenie korespondencji oraz pełnej dokumentacji związanej z zakresem powierzonych zadań. Opis stanowiska i warunki pracy na ww. stanowisku: 1. praca jednozmianowa, w pełnym wymiarze czasu pracy, przeważnie siedząca, wewnątrz pomieszczenia, 2. praca z przewagą wysiłku umysłowego, przy komputerze, wymagająca szczególnej koncentracji. Stosownie do art. 2 pkt 7 ustawy z dnia 18 grudnia 2018 roku o pracownikach sądów i prokuratury (Dz. U. z 2018 roku, poz. 577 tj. ze zm.), urzędnikiem może zostać osoba, która odbyła staż urzędniczy w sądzie lub prokuraturze. Na podstawie art. 3 ust. 3 cytowanej ustawy od obowiązku odbycia stażu urzędniczego zwolnione są osoby, które ukończyły aplikację sędziowską lub prokuratorską. Właściwy prokurator może zwolnić z obowiązku odbycia stażu urzędniczego lub jego części osobę wybraną w drodze konkursu, która wykaże się wymaganą programem stażu urzędniczego wiedzą teoretyczną, w szczególności znajomością organizacji i funkcjonowania prokuratury, umiejętnością stosowania tej wiedzy w praktyce oraz znajomością metod i techniki pracy biurowej (art. 3a ust. 2 cytowanej ustawy). Godziny pracy: 7:30-15:30.
StPr/25/1569
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN