Zamknij
Szpachlowanie, Gipsowanie prace budowlane
StPr/25/0489
data rozpoczęcia pracy od 27.05.2025
wynagrodzenie od od 30,50 do 35,00 PLN

- Obsługa klientów w obszarze kwalifikowania i certyfikowania spawaczy, wystawianie certyfikatów spawaczy, nadzór nad obiegiem dokumentacji, prowadzenie bazy danych certyfikowanego personelu. - Godziny pracy: Poniedziałek - Czwartek: 7:00-15:30, Piątek: 7:00-13:00.
StPr/25/1249
data rozpoczęcia pracy od 27.05.2025
wynagrodzenie od od 4 700 do 5 000 PLN

- Obróbka warzyw, owoców i produktów do posiłków. Przygotowywanie potraw zgodnie z jadłospisem i wytycznymi żywienia. Porcjowaniu i wydawania posiłków. Przestrzegania zasad technologii wytwarzania, estetyki, przepisów sanitarno-higienicznych. Utrzymywanie porządku i czystości na stanowisku pracy, pomieszczeniach kuchni, obieralni i magazynów itp. Mycie i wyparzanie naczyń. Rzetelne wykonywanie powierzonej pracy i dbanie o właściwe gospodarowanie produktami. - Praca w godzinach: 5:30-13:30. Praca również w niedzielę + dni świąteczne (dyżury naprzemiennie z innymi pracownikami), ale wszystkie soboty są dniami wolnymi od pracy.
StPr/25/1248
data rozpoczęcia pracy od 27.05.2025
wynagrodzenie od od 4 812 PLN

- Czyszczenie, szlifowanie elementów do lakierowania proszkowego, pakowanie folią gotowych elementów. - Zlecenie wykonywane w godzinach: 6:00-14:00 lub 7:00-15:00.
StPr/25/1247
data rozpoczęcia pracy od 27.05.2025
wynagrodzenie od od 31,00 do 45,00 PLN

Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Katowicach Śląski Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatkę/kandydata na stanowisko: referent prawny w Wydziale Wyrobów Budowlanych. - Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej. - Wymiar etatu: pełny etat - Liczba stanowisk pracy: 1 - Miejsce wykonywania pracy: Katowice i teren woj. śląskiego. Czym będziesz się zajmować Osoba na tym stanowisku: 1. prowadzi kontrole planowe i doraźne wyrobów budowlanych, wprowadzonych do obrotu oraz sporządza protokoły kontroli i inne przewidziane przepisami prawa dokumenty w celu dokonywania ustaleń dotyczących zgodności z wymaganiami wprowadzenia do obrotu wyrobów budowlanych i prawidłowego dokumentowania w/w ustaleń; 2. prowadzi wynikające z ustaleń i czynności podejmowanych w toku tych kontroli postępowania administracyjne zmierzające do wydania decyzji o których mowa 30 - 32a ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych, postanowień w przedmiocie ustalenia opłaty za badania próbek wyrobów budowlanych (art. 26 ust. 4 omawianej ustawy) oraz postanowień w przedmiocie wymierzenia kar, o których mowa w rozdziale 6 ustawy o wyrobach budowlanych; 3. dokonuje analiz i ocen wpływających do Inspektoratu informacji o nieprawidłowościach dotyczących wyrobów budowlanych oraz sporządza projekty pism dotyczących sposobu wykorzystania w/w informacji w celu dokonania wyboru rodzaju działań, które należy podjąć mając na uwadze zapewnienie skuteczności i ekonomiki działania organów nadzoru budowlanego w zakresie eliminowania z rynku wyrobów budowlanych niespełniających wymagań; 4. wprowadza, wynikające z działania urzędu, dane do systemów informatycznych takich jak SNRWB lub innych, co do których obowiązek wprowadzania danych zostanie nałożony na tutejszy urząd w celu zapewnienia aktualności danych; 5. sporządza roczne sprawozdania z kontroli przeprowadzonych przez wydział oraz sporządza zestawienia i analizy dotyczące wyników przeprowadzanych kontroli przekazywanych do GUNB; 6. występuje do punktów kontaktowych ds. wyrobów budowlanych w innym państwie członkowskim UE lub w państwie członkowskim EFTA - stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym w Turcji, celem uzyskania informacji na temat wyrobów budowlanych, o których mowa w art. 5 ust. 3 ustawy o wyrobach budowlanych. Warunki pracy: 1. praca administracyjno-biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, 2. miejsce pracy na IX piętrze w siedzibie Inspektoratu, 3. wykonywanie czynności kontrolnych na terenie woj. śląskiego, 4. konieczność prowadzenia samochodu służbowego kat. B, 5. w trakcie wykonywania czynności kontrolnych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością, 6. zagrożenie korupcją, 7. wejście główne od strony ul. Powstańców jest w pełni dostosowana dla osób poruszających się na wózkach, dzięki podjazdowi oraz wyposażeniu w drzwi automatyczne, 8. budynek wyposażony jest w dwie windy osobowe w system dźwiękowy. Wszystkie panele posiadają informację w brajlu, przycisk zero jest odznaczony kolorem. Wszystkie windy posiadają wyświetlacz pokazujący numer piętra. 9. budynek został wyposażony w system elektronicznych znaczników systemu TOTUPOINT, naprowadzających dźwiękowo osoby niewidome lub słabowidzące, 10. w budynku znajdują się toalety przeznaczone dla osób z niepełnosprawnością (parter oraz piętra: I, III, V, VII, IX, X). Wszystkie toalety wyposażone są w alarmy, sygnalizację wezwania pomocy (lampka sygnałowa od strony korytarza). Pracodawca oferuje: 1. ruchomy czas pracy, 2. możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy, 3. pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu, 4. miejsce parkingowe na terenie urzędu, 5. dopasowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych, 6. dofinansowanie do wypoczynku pracownika, 7. dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników, 8. dofinansowanie do zakupu okularów, 9. dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka), 10. dodatek za wieloletnią pracę, który przysługuje po 5 latach pracy w wysokości 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego i wzrasta o 1% za każdy rok pracy aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego, 11. zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, 12. proponowane wynagrodzenie brutto na stanowisku: płaca zasadnicza 7667,20 zł. Godziny pracy: Poniedziałek: rozpoczęcie pracy: 7:00 a 10:00, zakończenie 15:00 a 18:00; Wtorek - Piątek pomiędzy 7:00-8:00, zakończenie 15:00 a 16:00.
StPr/25/1246
data rozpoczęcia pracy od 02.07.2025
wynagrodzenie od od 7 667,20 PLN

Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Katowicach Śląski Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatkę/kandydata na stanowisko: inspektora ds. administracji i obsługi interesanta w Biurze Administracyjnym. - Wymiar etatu: pełny etat - Liczba stanowisk pracy: 1 - Miejsce wykonywania pracy: Katowice. Czym będziesz się zajmować Osoba na tym stanowisku: 1. prowadzi rejestrację korespondencji wychodzącej w Elektronicznym Zarządzaniu Dokumentacją (EZD), 2. dokonuje wysyłki korespondencji w sposób tradycyjny papierowy i elektroniczny oraz nadaje przesyłki kurierskie, 3. obsługuje strony postępowania administracyjnego z zachowaniem standardów obsługi w zakresie merytorycznym i jakości prowadzonych rozmów, 4. udziela informacji interesantom, a w razie potrzeby kieruje ich do właściwych komórek organizacyjnych, 5. redaguje pisma związane z obsługą kancelaryjno administracyjną, 6. udziela wsparcia w prowadzeniu archiwum zakładowego, 7. dokonuje zaopatrzenia zgodnie z prawem zamówień publicznych i wewnętrznymi regulaminami, 8. monitoruje nowe przepisy prawne w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Inspektoratu. Warunki pracy: 1. praca w administracyjno - biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, 2. miejsce pracy na VIII piętrze w siedzibie Inspektoratu, 3. zagrożenie korupcją, 4. permanentna obsługa klientów zewnętrznych, 5. wejście główne od strony ul. Powstańców jest w pełni dostosowana dla osób poruszających się na wózkach, dzięki podjazdowi oraz wyposażeniu w drzwi automatyczne, 6. budynek wyposażony jest w dwie windy osobowe w system dźwiękowy. Wszystkie panele posiadają informację w brajlu, przycisk zero jest odznaczony kolorem. Wszystkie windy posiadają wyświetlacz pokazujący numer piętra. 7. budynek został wyposażony w system elektronicznych znaczników systemu TOTUPOINT, naprowadzających dźwiękowo osoby niewidome lub słabowidzące, 8. w budynku znajdują się toalety przeznaczone dla osób z niepełnosprawnością (parter oraz piętra: I, III, V, VII, IX, X). Wszystkie toalety wyposażone są w alarmy, sygnalizację wezwania pomocy (lampka sygnałowa od strony korytarza). Pracodawca oferuje: 1. ruchomy czas pracy, 2. możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy, 3. pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu, 4. miejsce parkingowe na terenie urzędu, 5. dopasowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych, 6. dofinansowanie do wypoczynku pracownika, 7. dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników, 8. dofinansowanie do zakupu okularów, 9. dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka), 10. dodatek za wieloletnią pracę, który przysługuje po 5 latach pracy w wysokości 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego i wzrasta o 1% za każdy rok pracy aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego, 11. zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, 12. proponowane wynagrodzenie brutto na stanowisku: płaca zasadnicza 6342,40 zł. Godziny pracy: Poniedziałek: rozpoczęcie pracy: 7:00 a 10:00, zakończenie 15:00 a 18:00; Wtorek - Piątek pomiędzy 7:00-8:00, zakończenie 15:00 a 16:00.
StPr/25/1245
data rozpoczęcia pracy od 05.07.2025
wynagrodzenie od od 6 342,40 PLN

Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Katowicach Śląski Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatkę/kandydata na stanowisko: referent prawny ds. orzecznictwa i kontroli w Wydziale Orzecznictwa Administracyjnego i Kontroli. - Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej. - Wymiar etatu: pełny etat - Liczba stanowisk pracy: 1 - Miejsce wykonywania pracy: Katowice i teren woj. śląskiego. Czym będziesz się zajmować Osoba na tym stanowisku: 1. rozpatruje sprawy w postępowaniu odwoławczym (odwołania, zażalenia) i nadzwyczajnym oraz przygotowuje projekty pism, w szczególności projekty decyzji i postanowień w celu wydania rozstrzygnięcia przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego; 2. przygotowuje projekty zawiadomień o sposobie rozpatrzenia skarg i wniosków (dział VIII Kodeksu postępowania administracyjnego) oraz projekty postanowień w sprawach ponagleń w celu rozpatrzenia ich przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego; 3. bierze udział z upoważnienia Śląskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego w kontrolach działalności powiatowych organów administracji architektoniczno-budowlanej i powiatowych inspektorów nadzoru budowlanego w celu wykonania ustalonego rocznego planu kontroli; 4. przygotowuje projekty oraz materiały do odpowiedzi na skargi (na rozstrzygnięcia i bezczynność organu) oraz sprzeciwy do sądu administracyjnego, celem właściwego przekazania ich do sądu; 5. kompletuje i porządkuje akta, zgodnie z instrukcją kancelaryjną celem ich wykorzystania w toku prowadzonych postępowań administracyjnych, przekazania do odpowiednich organów oraz właściwej archiwizacji; 6. obsługuje elektroniczne rejestry spraw poprzez wprowadzenie i porządkowanie danych oraz prowadzi wykazy wykonywanych zadań w celach statystycznych w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów i spraw w Inspektoracie. Warunki pracy: 1. praca administracyjno-biurowa z dużą ilością dokumentów, pod presją czasu, polegająca m.in. na bezpośredniej i telefonicznej obsłudze interesantów i obsłudze monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie, 2. przeprowadzanie kontroli w innych urzędach na terenie woj. śląskiego, 3. w trakcie wykonywania czynności kontrolnych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, 4. konieczność prowadzenia samochodu służbowego kat. B, 5. miejsce pracy na VIII piętrze w siedzibie Inspektoratu, 6. zagrożenie korupcją, 7. częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz, 8. permanentna obsługa klientów zewnątrz, 9. wejście główne od strony ul. Powstańców jest w pełni dostosowana dla osób poruszających się na wózkach, dzięki podjazdowi oraz wyposażeniu w drzwi automatyczne, 10. budynek wyposażony jest w dwie windy osobowe w system dźwiękowy. Wszystkie panele posiadają informację w brajlu, przycisk zero jest odznaczony kolorem. Wszystkie windy posiadają wyświetlacz pokazujący numer piętra. 11. budynek został wyposażony w system elektronicznych znaczników systemu TOTUPOINT, naprowadzających dźwiękowo osoby niewidome lub słabowidzące, 12. w budynku znajdują się toalety przeznaczone dla osób z niepełnosprawnością (parter oraz piętra: I, III, V, VII, IX, X). Wszystkie toalety wyposażone są w alarmy, sygnalizację wezwania pomocy (lampka sygnałowa od strony korytarza). Pracodawca oferuje: 1. ruchomy czas pracy, 2. możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy, 3. pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu, 4. miejsce parkingowe na terenie urzędu, 5. dopasowanie planów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych, 6. dofinansowanie do wypoczynku pracownika, 7. dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników, 8. dofinansowanie do zakupu okularów, 9. dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka), 10. dodatek za wieloletnią pracę, który przysługuje po 5 latach pracy w wysokości 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego i wzrasta o 1% za każdy rok pracy aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego, 11. zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, 12. proponowane wynagrodzenie brutto na stanowisku: płaca zasadnicza 7647,90 zł. Godziny pracy: Poniedziałek: rozpoczęcie pracy: 7:00 a 10:00, zakończenie 15:00 a 18:00; Wtorek - Piątek pomiędzy 7:00-8:00, zakończenie 15:00 a 16:00.
StPr/25/1239
data rozpoczęcia pracy od 02.07.2025
wynagrodzenie od od 7 647,90 PLN

Więcej informacji na stronie: https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=2418&menu=729 Ogłoszenie Nr OZ/32/2025 Prezydent Miasta Katowice poszukuje osoby na stanowisko inspektora w Referacie Budżetu, Analiz i Statystyki w Wydziale Edukacji. Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: - uczestniczyła w tworzeniu projektu budżetu miasta Katowice w części dotyczącej budżetu oświaty i edukacyjnej opieki wychowawczej, - przeprowadzała analizy aktualnego wykonania planów jednostkowych jednostek oświatowych prowadzonych przez miasto Katowice w trakcie roku budżetowego oraz dokonywała doraźnych analiz budżetu oświaty, - sporządzała analizy przewidywanego wykonania dochodów i wydatków budżetowych w jednostkach oświatowych prowadzonych przez miasto Katowice, - weryfikowała wnioski dotyczące zmian w budżetach jednostek oświatowych prowadzonych przez miasto Katowice, - opiniowała sprawy i dokumenty wywołujące skutki finansowe dla budżetu oświaty. Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy. - miejsce pracy - Katowice, ul. 3 Maja 7 - II piętro (budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami). W pomieszczeniu pracy przejścia i dostęp do stanowiska pracy uniemożliwia poruszanie się wózkiem. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedowidzącym, niesłyszącym, słabosłyszących i głuchoniemym, - praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca współpracy z pracownikami innych komórek organizacyjnych Urzędu oraz podmiotami zewnętrznymi, - na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Oferujemy: - stabilne zatrudnienie - umowa o pracę, - wynagrodzenie zasadnicze od 5.000 zł brutto, - dodatek w wysokości do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy, - uznaniowe premie motywacyjne, - dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. "trzynastka", - nagrody jubileuszowe, - pakiet świadczeń socjalnych skierowanych do pracowników i ich rodzin, - dofinansowanie zakupu okularów i soczewek kontaktowych, - możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK), - nieoprocentowane pożyczki pracownicze do 40 000 zł, - grupowe ubezpieczenie na zdrowie i życie, - wsparcie psychologiczne dla pracowników, - możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów, - rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach. Godziny pracy: od poniedziałku do środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00.
StPr/25/1240
data rozpoczęcia pracy od 12.07.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Więcej informacji na stronie: https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=2419&menu=729 Ogłoszenie Nr OZ/33/2025 Prezydent Miasta Katowice poszukuje osoby na stanowisko podinspektora w Referacie Zasobu i Ewidencji Mienia Miasta w Wydziale Gospodarki Mieniem. Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: - prowadziła postępowania dotyczące zbywania nieruchomości miasta i Skarbu Państwa w drodze zamiany nieruchomości, - prowadziła postępowania w zakresie nabywania nieruchomości do zasobu miasta i Skarbu Państwa w drodze wykupu i darowizny, - przekazywała informacje do Wydziału Geodezji Urzędu Miasta Katowice celem aktualizacji danych w ewidencji gruntów i budynków, - uczestniczyła w prowadzeniu sprawozdawczości i planowaniu wydatków i dochodów. Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy, - miejsce pracy - Katowice, ul. Młyńska 4 - VI piętro (w budynku znajduje się winda dla osób z niepełnosprawnościami, wejście do budynku oraz szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwia przemieszczanie się osobom na wózku, na parterze toaleta dla osób z niepełnosprawnościami). W pomieszczeniu pracy przejścia i dostęp do stanowiska pracy uniemożliwia poruszanie się wózkiem, na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedowidzącym, niesłyszącym, słabosłyszących i głuchoniemym. - praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie oraz w terenie (udział w oględzinach nieruchomości na obszarze Katowic), wymagająca współpracy z klientem zewnętrznym oraz pracownikami innych komórek organizacyjnych Urzędu i jednostek organizacyjnych miasta. - na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Oferujemy: - stabilne zatrudnienie - umowa o pracę, - wynagrodzenie zasadnicze od 4.800 zł brutto, - dodatek w wysokości do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy, - uznaniowe premie motywacyjne, - dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. "trzynastka", - nagrody jubileuszowe, - pakiet świadczeń socjalnych skierowanych do pracowników i ich rodzin, - dofinansowanie zakupu okularów i soczewek kontaktowych, - możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK), - nieoprocentowane pożyczki pracownicze do 40 000 zł, - grupowe ubezpieczenie na zdrowie i życie, - wsparcie psychologiczne dla pracowników, - możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów, - rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach. Godziny pracy: od poniedziałku do środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00.
StPr/25/1241
data rozpoczęcia pracy od 10.07.2025
wynagrodzenie od od 4 800 PLN

Więcej informacji na stronie: https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=2420&menu=729 Ogłoszenie Nr OZ/34/2025 Prezydent Miasta Katowice poszukuje osoby na stanowisko inspektora w Referacie Projektowania Planistycznego w Wydziale Planowania Przestrzennego i Urbanistyki. Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: - uczestniczyła w przeprowadzaniu procedury formalno-prawnej sporządzanych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i ich zmian, w tym opracowywała projekty uchwał wraz z częścią graficzną w formie elektroniczno-bazodanowej, - brała udział w opracowywaniu analizy przestrzennej, - uczestniczyła w pracach związanych z aktualizacją danych z zakresu informacji przestrzennej w systemie obsługującym infrastrukturę informacji przestrzennej miasta, - udzielała informacji o treści dokumentów planistycznych. Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy, - miejsce pracy - Katowice, ul. Rynek 13 - V piętro (platforma dla osób z niepełnosprawnościami z poziomu zero, winda oraz toaleta dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami). W pomieszczeniu pracy przejścia i dostęp do stanowiska pracy uniemożliwia poruszanie się wózkiem, na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedowidzącym, niesłyszącym, słabosłyszących i głuchoniemym, - praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie oraz w terenie, wymagająca bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami zewnętrznymi. - na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Oferujemy: - stabilne zatrudnienie - umowa o pracę, - wynagrodzenie zasadnicze od 5.000 zł brutto, - dodatek w wysokości do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy, - uznaniowe premie motywacyjne, - dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. "trzynastka", - nagrody jubileuszowe, - pakiet świadczeń socjalnych skierowanych do pracowników i ich rodzin, - dofinansowanie zakupu okularów i soczewek kontaktowych, - możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK), - nieoprocentowane pożyczki pracownicze do 40 000 zł, - grupowe ubezpieczenie na zdrowie i życie, - wsparcie psychologiczne dla pracowników, - możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów, - rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach Godziny pracy: od poniedziałku do środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00.
StPr/25/1242
data rozpoczęcia pracy od 11.07.2025
wynagrodzenie od od 4 900 PLN