Zamknij
zadania: Biuro Dyrektora Generalnego i Administracji pomoc w obsłudze dokumentów w elektronicznym systemie kancelaryjnym EZD RP udział w przygotowaniu zapytań ofertowych na zakupy poniżej 130 tyś zł netto pomoc w opisywaniu i archiwizowaniu faktur pomoc w segregowaniu, archiwizowaniu oraz brakowaniu dokumentów w Biurze Dyrektora Generalnego i Administracji udział w załatwianiu spraw administracyjnych w terenie pomoc w sporządzaniu wniosków oraz innych pism administracyjnych pomoc w telefonicznej obsłudze interesantów udział w sporządzaniu różnych zestawień na podstawie dostępnych danych obsługa sprzętów biurowych Departament Górnictwa i Hutnictwa pomoc w sporządzaniu miesięcznych zestawień środków budżetowych przekazywanych podmiotow górnictwa węglowego i nie węglowego na podstawie zawartych umów oraz miesięcznych decyzji finansowych udział przy opracowywaniu sprawozdania z wykorzystania środków budżetowych pomoc przy monitorowaniu prawidłowości wykorzystania środków budżetowych przeznaczonych na finasowanie realizacji zadań wynikających z ustawy o funkcjonowaniu górnictwa węgla kamiennego lub ustawy o dotacji przeznaczonej dla niektórych piodmiotów, w celu weryfikacji właściwego ich wydatkowania udział w analizowaniu informacji pokontrolnych w zakresie oceny prawidłowości wykorzystania środków budżetowych, w celu przekazania niezbędnych danych do sporządzenia ewentualnych sprawozdań pomoc w udzielaniu odpowiedzi m.in. na skargi, wnioski i petycje oraz interpelacje, zapytania poselskie oraz wnioski składane w trybie dostępu do informacji publicznej Departament Górnictwa i Hutnictwa pomoc w organizacji spotkań udział w analizowaniu wpływających, pism/projektów aktów prawnych pomoc w przygotowywaniu projektów pism udział przy wysyłce korespondencji Epuap/tradycyjnej obsługa sprzętów biurowych Departament Budżetu i Finansów udział w weryfikacji dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym wsparcie w obsłudze administracyjnej dokumentów księgowych, tj. porządkowanie faktur, umów i innych pism dokumentów zgodnie z wytycznymi pomoc przy tworzeniu sprawozdań, raportów finansowanych, zestawień i analiz pomoc w archiwizacji dokumentów pomoc w pracach bieżących departamentu obsługa sprzętów biurowych Oferta stażu dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Ruda Śląska
StPr/25/0419
data rozpoczęcia pracy od 30.05.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

- Zakres obowiązków: 1. sporządzanie deklaracji podatkowych 2. współudział w sporządzaniu rocznego i półrocznego sprawozdania finansowego Instytutu 3. rozliczanie projektów dofinansowanych z UE 4. naliczanie i rozliczanie ZFŚS 5. sporządzanie sprawozdań GUS. 6. rozliczanie funduszu płac na podstawie zbiorczego zestawienia wynagrodzeń - Godziny pracy: 8:00-16:00.
StPr/25/1148
data rozpoczęcia pracy od 14.05.2025
wynagrodzenie od od 5 000 do 6 000 PLN

- Zakres obowiązków: 1. nadzorowanie pracy działu księgowości 2. sporządzanie deklaracji podatkowych 3. sporządzanie rocznego i półrocznego sprawozdania finansowego Instytutu 4. analiza i wdrażanie zmian w przepisach rachunkowych i podatkowych 5. współpraca z inspektorami skarbowymi bądź przedstawicielami innych instytucji kontrolującymi zobowiązania podatkowe Instytutu 6. naliczanie i rozliczanie ZFŚS 7. sporządzanie sprawozdań GUS. - Godziny pracy: 8:00-16:00.
StPr/25/1147
data rozpoczęcia pracy od 14.05.2025
wynagrodzenie od od 9 000 PLN

- Naprawa samochodów osobowych. Utrzymanie porządku w miejscu pracy. - Godziny pracy: 8:00-16:00.
StPr/25/1146
data rozpoczęcia pracy od 14.05.2025
wynagrodzenie od od 5 384 PLN

Dbanie o utrzymanie obiektu w czystości i dobrym stanie technicznym, utrzymanie czystości na terenie obiektu, prace konserwatorskie, drobne naprawy na terenie obiektu, obsługa kasy fiskalnej (firma oferuje przeszkolenie) obsługa urządzeń mechanicznych - zgodnie z kwalifikacjami. Praca na dwie lub 3 zmiany
327331
data rozpoczęcia pracy od
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

- Naprawa w zakresie elektromechanicznym w urządzeniach. - Miejsce wykonywania pracy: Praca na terenie woj. śląskiego. - Pracodawca zapewnia dojazd do miejsca pracy oraz powrót. - Godziny pracy: 7:00-15:00 + dyżury w soboty i niedziele (według grafiku).
StPr/25/1143
data rozpoczęcia pracy od 16.06.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

- Naprawa i konserwacja, remonty podzespołów części elektrycznych w urządzeniach. Praca na wysokości powyżej trzech metrów. - Praca w zorganizowanych brygadach na terenie województwa śląskiego. - Pracodawca zapewnia dojazd do miejsca pracy oraz powrót. - Godziny pracy: 7:00-15:00 + dyżury w soboty i niedziele (według grafiku).
StPr/25/1144
data rozpoczęcia pracy od 16.06.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - udział w określaniu i prowadzeniu postępowań administracyjnych dotyczących pozwoleń wodnoprawnych, w tym analizowanie i weryfikowanie złożonych dokumentów, - przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych, - udział w weryfikacji naliczania opłat za wydanie pozwoleń wodnoprawnych, - udział w rozprawach administracyjnych prowadzonych przez komórkę organizacyjną oraz kontakt z Klientem. Godziny pracy: 8:00-16:00.
StPr/25/1142
data rozpoczęcia pracy od 14.05.2025
wynagrodzenie od od 5 100 PLN

- Katowickie Przedsiębiorstwo Robót Telekomunikacyjnych Sp. z o.o., jako Partner Techniczny Orange Polska, specjalizuje się w utrzymaniu nowoczesnych sieci telekomunikacyjnych (miedzianych i światłowodowych). Dodatkowo projektujemy i budujemy infrastrukturę telekomunikacyjną, wykorzystując najnowsze technologie światłowodowe. Nasza działalność obejmuje teren Polski oraz Niemiec. - Obecnie, w związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy osób na stanowisko: TELEMONTER - Zakres obowiązków: 1. Dostarczanie i serwisowanie usług telekomunikacyjnych w technologii światłowodowej. 2. Praca na sieciach światłowodowych. - Pracodawca oferuje: 1. Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, 2. Umowę o pracę, 3. Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności (wynagrodzenie zasadnicze + system premiowy) 4. Wsparcie doświadczonego zespołu projektowego, 5. Możliwość rozwoju zawodowego (szkolenia, kursy), 6. Prywatna opieka medyczna 7. Bogaty pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dofinansowanie do wypoczynku, pomoc świąteczna, zapomogi), 8. Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole. - Miejsce wykonywania pracy: Praca na terenie woj. śląskiego - Praca w równoważnym systemie czasu pracy w godzinach: 8:00-16:00.
StPr/25/1140
data rozpoczęcia pracy od 14.05.2025
wynagrodzenie od od 6 500 PLN

- Sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitariatów, odkurzanie, zamiatanie. - Zlecenie wykonywane 3,5 godziny dziennie od poniedziałku do piątku. W godzinach: 16:00-19:30.
StPr/25/1139
data rozpoczęcia pracy od 13.05.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN