Zamknij
1. Wykonywanie czynności higieniczno-pielęgnacyjnych tj. utrzymanie caiała, bielizny osobistej i ubrań w należytej czystości, ze szczególnym uwzględnieniem stymulowania Mieszkańca do samoobsługi. 2. Karmienie Mieszkańców lub udzielanie pomocy przy spożywaniu posiłku. 3. Dokonywanie pomiarów parametrów życiowych Mieszkańców. 4. Współudział w tworzeniu i realizacji indywidualnych placów wsparcia (IPW) oraz sprawowanie opieki nad Mieszkańcem, jako Pracownik Pierwszego Kontaktu i prowadzenie w związku z tym odpowiedniej dokumentacji. 5. Opieka nad Mieszkańcem podczas korzystania ze świadczeń zdrowotnych poza Domem Pomocy Społecznej. 6. Opieka i stałe uczestnictwo we wszystkich formach aktywności podopiecznych, zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz Domu. 7. Zapewnienie bezpieczeństwa Mieszkańcom zwłaszcza z zespołem otępiennym. - Praca w równoważnym systemie czasu pracy w godzinach: 7:00-19:00 oraz 19:00-7:00 (zmiana nocna). Praca również w dni wolne oraz święta według harmonogramu.
StPr/25/1113
data rozpoczęcia pracy od 12.05.2025
wynagrodzenie od od 4 800 PLN

- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1. Wykonywanie czynności higieniczno - pielęgnacyjnych (utrzymanie ciała, bielizny osobistej, ubrań w należytej czystości), ze szczególnym uwzględnieniem stymulowania Mieszkańca do samoobsługi. 2. Pomoc Mieszkańcom podczas spożywania przez nich posiłków. 3. Opieka i stałe uczestnictwo we wszystkich formach aktywności podopiecznych, zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz Domu, 4. Pomaganie Mieszkańcom w organizowaniu uroczystości z okazji świąt okolicznościowych i rodzinnych. 5. Podtrzymywanie kontaktu z Mieszkańcem przebywającym poza Domem (szpital, dom rodzinny, sanatorium). 6. Zapewnienie bezpieczeństwa Mieszkańcom zwłaszcza z zespołem otępiennym. 7. Współudział w tworzeniu i realizacji indywidualnych planów opieki w oparciu o diagnozę opiekuńczą Mieszkańca i jego środowiska. Udział w zebraniach Zespołu Wielospecjalistycznego. - Firma oferuje: Świadczenia z Funduszu Socjalnego; nagrody jubileuszowe; ubezpieczenia grupowe; Kasa Zapomogowo-pożyczkowa. - Praca w równoważnym systemie czasu pracy w godzinach: 7:00-19:00 oraz 19:00-7:00 (zmiana nocna). Praca również w dni wolne oraz święta według harmonogramu.
StPr/25/1114
data rozpoczęcia pracy od 12.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

- Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemach zarządzania produkcją telewizyjną. Ścisła współpraca z zespołami produkcyjnymi i technicznymi w celu zapewnienia dokładności wprowadzanych informacji. Monitorowanie i zarządzanie przepływem danych podczas transmisji i nagrań na żywo. Przygotowanie raportów i zestawień zgodnie z wymogami produkcji. Obsługa narzędzi do wprowadzania danych oraz oprogramowania używanego w studio telewizyjnym. Praca w międzynarodowym środowisku. Obsługa oprogramowania w języka angielskim. - Godziny wykonywania zlecenia: różne godziny - zgodnie ze zleceniem.
StPr/25/1111
data rozpoczęcia pracy od 12.05.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

- Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemach zarządzania produkcją telewizyjną. Ścisła współpraca z zespołami produkcyjnymi i technicznymi w celu zapewnienia dokładności wprowadzanych informacji. Monitorowanie i zarządzanie przepływem danych podczas transmisji i nagrań na żywo. Przygotowanie raportów i zestawień zgodnie z wymogami produkcji. Obsługa narzędzi do wprowadzania danych oraz oprogramowania używanego w studio telewizyjnym. Praca w międzynarodowym środowisku. Obsługa oprogramowania w języka angielskim. - Godziny wykonywania zlecenia: różne godziny - zgodnie ze zleceniem.
StPr/25/1112
data rozpoczęcia pracy od 12.05.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

- Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemach zarządzania produkcją telewizyjną. Ścisła współpraca z zespołami produkcyjnymi i technicznymi w celu zapewnienia dokładności wprowadzanych informacji. Monitorowanie i zarządzanie przepływem danych podczas transmisji i nagrań na żywo. Przygotowanie raportów i zestawień zgodnie z wymogami produkcji. Obsługa narzędzi do wprowadzania danych oraz oprogramowania używanego w studio telewizyjnym. Praca w międzynarodowym środowisku. Obsługa oprogramowania w języka angielskim. - Godziny wykonywania zlecenia: różne godziny - zgodnie ze zleceniem.
StPr/25/1110
data rozpoczęcia pracy od 12.05.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

- Zakres obowiązków: 1. Zarządzanie zespołem specjalistów ds. danych cenowych, 2. Odpowiedzialność za procesowanie przez zespół wszelkich aktualizacji w systemie SAP S/4Hana oraz wprowadzanie warunków dla nowych klientów, 3. Zapewnienie realizacji przez zespół wskaźników efektywności, 4. Odpowiedzialność za realizację umów rabatowych oraz promocji, 5. Odpowiedzialność za prawidłowe raportowanie w zakresie cen, 6. Współpraca z tzw. stakeholders różnymi zespołami dla zapewnienia obsługi klienta na najwyższym poziomie, 7. Kontakty z współpracownikami w międzynarodowej organizacji w języku angielskim. Praca z angielskojęzyczną dokumentacją. - Miejsce pracy: Praca w trybie hybrydowym - Główne miejsce wykonywania pracy: Oddział firmy w Katowicach + praca zdalna w miejscu zamieszkania. - Godziny pracy: 8:00-16:00.
StPr/25/1109
data rozpoczęcia pracy od 27.05.2025
wynagrodzenie od od 12 300 PLN

- Opieka nad wychowankami po zajęciach szkolnych i pomoc w organizowaniu czasu wolnego od zajęć szkolnych. Pomoc w nauce i odrabianiu zadań domowych. Pomoc dzieciom w radzeniu sobie w sytuacjach kryzysowych: szkolnych, rodzinnych, rówieśniczych i osobistych. Stała współpraca z rodzinami i opiekunami dzieci oraz instytucjami mającymi wpływ na rozwój dziecka. Prowadzenie wymaganej dokumentacji dotyczącej dzieci, rodziny i funkcjonowania świetlicy. - Miejsce wykonywania pracy: Świetlica św. Agaty ul. Solskiego 2 Katowice - Murcki - Godziny pracy: Od poniedziałku do czwartku: 14:00-18:00, w piątki: 12:00-16:00. W wakacje, między świętami oraz w ferie praca w godzinach: 12:00-16:00.
StPr/25/1108
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 2 333 PLN

Wyrabianie ciast i przygotowanie zakwasów, Praca przy piecu Dbanie o czystość lokalu
327202
data rozpoczęcia pracy od
wynagrodzenie od od 5 000 do 8 000 PLN

Szczegóły ogłoszenia oraz dodatkowe informacje na stronie: https://katowice-zachod.sr.gov.pl/index.php?p=new&idg=mg,168&id=1749 - Dyrektor Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach ogłasza konkurs na stanowisko stażysty (zastępstwo długotrwale nieobecnego pracownika) w Sądzie Rejonowym Katowice-Zachód w Katowicach - Adres Sądu: Sąd Rejonowy Katowice-Zachód w Katowicach, pl. Wolności 10, 40-078 Katowice - Oznaczenie konkursu: OKdr.1101.9.2025 - Liczba wolnych stanowisk: 1 stanowisko w pełnym wymiarze czasu pracy Zakres zadań: 1. przygotowanie, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji; 2. protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach; 3. zakładanie, szycie, numerowanie oraz bieżące uzupełnianie akt; 4. rejestracja wpływających pism w systemie informatycznym; 5. obsługa urządzeń biurowych; 6. redagowanie pism; 7. wykonywanie czynności administracyjno-biurowych. Miejsce wykonywania pracy: budynek Sądu przy ul. Warszawskiej 45 (Katowice) lub w budynku przy pl. Wolności 10 (Katowice). Praca w godzinach: 7:30-15:30.
StPr/25/1105
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Więcej informacji na stronie: https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=2415&menu=729 Ogłoszenie Nr OZ/29/2025 Prezydent Miasta Katowice poszukuje osoby na stanowisko podinspektora w sekretariacie Wydziału Audytu i Kontroli. Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: - prowadziła sprawy kancelaryjno-biurowe związane z funkcjonowaniem i obsługą sekretariatu Wydziału Audytu i Kontroli: -- rejestrowała korespondencję przychodzącą i wychodzącą, -- ewidencjonowała dokumentację wewnętrzną oraz koordynowała obieg dokumentów, -- sporządzała pisma w zakresie działania sekretariatu, - prowadziła terminarz spotkań Naczelnika Wydziału Audytu i Kontroli, - prowadziła ewidencję środków trwałych i wyposażenia Wydziału Audytu i Kontroli, - sporządzała roczne sprawozdania z przeprowadzonych kontroli, - prowadziła wykaz i dokumentację z kontroli wewnętrznych przeprowadzonych w Urzędzie Miasta Katowice, - archiwizowała dokumentację pokontrolną, - uczestniczyła w przygotowywaniu projektu planu kontroli Urzędu Miasta Katowice oraz miejskich jednostek organizacyjnych. Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy, - miejsce pracy - Katowice, ul. 3 Maja 7 - IV piętro (budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami). Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedowidzącym, niesłyszącym, słabosłyszących i głuchoniemym. - praca administracyjno-biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca wysokiego poziomu samodzielności oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z pracownikami Wydziału Audytu i Kontroli, innych komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Katowice oraz instytucji zewnętrznych, - na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Oferujemy: - stabilne zatrudnienie - umowa o pracę, - wynagrodzenie zasadnicze od 4.900 zł brutto, - dodatek w wysokości do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy, - uznaniowe premie motywacyjne, - dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. "trzynastka", - nagrody jubileuszowe, - pakiet świadczeń socjalnych skierowanych do pracowników i ich rodzin, - dofinansowanie zakupu okularów i soczewek kontaktowych, - możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK), - nieoprocentowane pożyczki pracownicze do 40 000 zł, - grupowe ubezpieczenie na zdrowie i życie, - wsparcie psychologiczne dla pracowników, - możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów, - rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach Godziny pracy: od poniedziałku do środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00.
StPr/25/1104
data rozpoczęcia pracy od 19.06.2025
wynagrodzenie od od 4 900 PLN